NON AUX PAIEMENTS TARDIFS DES SALAIRES DU PERSONNEL ÉDUCATIF HAÏTIEN

Nou menm pwofèsè EFACAP,  Pwofesè Lekòl Nasyonal, Pwofèsè Lise; pèsonèl soutyen( menajè, gadyen, ajan sekirite, ....), Konseye pedagojik EFACAP, Direktè EFA, Direktè EFACAP, Enspektè ak lòt pèsonèl administratif k ap travay nan Ministè Edikasyon nasyonal, nou pa ka kontinye soufri.

Jodi a se 29 oktòb 2021. Anplwaye MENFP poko touche salè mwa septanm 2021. N ap siyen petisyon sa a pou mande lajan 2 mwa travay nou prese prese epi egzije pou Leta ayisyen peye tout anplwaye MENFP pou pi ta chak 5 nan yon mwa. Si otorite Leta peyi d Ayiti bouche zòrèy yo, tout anplaye MENFP ap kanpe travay jiskaske lajan yo travay la rive nan pòch yo. . Tout travayè MENFP ki pa ESKLAV MANTAL, AN N SIYEN PETISYON SA A POU AL DEPOZE L NAN BIWO MINIS EDIKASYON AN AK NAN BIWO MINIS FINANS LA.

KREYÒL EKRI; KREYÒL LI; KREYÒL PALE; KREYÒL KONPRANN

PETISYON POU RESPÈ DWA TRAVAYÈ EDIKASYON

EDIKATÈ REVOLTE

*Gwoup A* : Lis pèsonèl *EFACAP* k ap siyen petisyon pou egzije Leta ayisyen peye depi 1e jou nan chak mwa pou evite yon kanpe travay jeneralize jiskaske salè mwa travay la rive nan men travayè edikasyon yo. 1) Jacques Ronald JEAN. Tel : 38 08 34 39. CP EFACAP Sen Rafayèl 2) MELÉ Carlo, Cp EFACAP Butète, 3663-6561 3) Antoine jean Osservio Pwof :Syans sosyal ak kreyôl,EFACAP Moriso/Aken.Tél: 38482664 4) Jaslin Rendel EFACAP Dame Marie. tel: 37850214 5) Idelson Dervil, CP EFACAP de Lacoma, 4010 2976 6) Jean Elsoy CASIMIR. CP, EFACAP de l'Asile(NIPPES).Tel: 3143-3344 7)Wilkinson JOSEPH. CP, EFACAP de Saint-Raphael ( Nord). Tel: 3394-2057 8)Cincia Josemond EFA LIMONADE NORD 37302549 9)Louimé wilner EFA Grande Rivière du Nord 32656506 10) Julien Jean-Louis, 32866777 Cp EFACAP St-Marc 11) Changlas LOUIMÉ, 40092870 CP EFACAP Mirebalais 12) Destramy Cevenet; CP; EFACAP de Port _ à _ piment. Tel: 37069719 13)Petime christiane prof sces Exp EFA Cap haïtien. Tel: 42 86 60 17 14) Williamson JOSEPH, Directeur de L'EFA de Saint Raphaël, Phone 33942052. 15) Borgella Bobly, Enseignant à l'EFA de Ouanaminthe. Phone: 42596935 16)- Sadrac CASIMIR, professeur de Math, EFACAP de Morisseau d'Aquin. Tel: 40006383 17- Jackson PIERRE; EFACAP Fonds des nègres; Prof de Sciences Expérimentales; Tel : 33 88 19 74 18.- Kénol GRACIA; prof. Sciences Exp.; 40 00 76 41 19.- Wilda joseph EFA st-Raphael. Tel: 32604340 20.- Emeline Joseph. Tel: 34916050 21.- Patricia Pradel efacap Jacmel Meyer. Tel : ......??? 22.-Herneso VALERICE, professeur de langues vivantes à L'EFACAP de L'Asile. Tel: 32 48 84 65 23.- FAUGUES MACSON Prof EFACAP jean rabel. Tel: ....... 24.- Escarmant Jean Bernard. Tel: 3595-0697 efacap de Saint-Louis du Nord 25.- MESADIEU Timsend EFACAP Bonneau(Saint louis du nord) Prof Sc experimentale 42951731 26.- Charles Hassan Niscer Taousson.Tel: 36668256 Efacap Bonneau professeur de langues vivantes 27.- Laguerre Ludon CP EFACAP Limbé, Le technicien! Tel: 48028131 28.- Fleury Thony cp efacap dessalines. Tel : 43 25 22 43 29.- Klefton Pierre; Efacap Fort-liberté. Tel:.....? 30.- Daphna Pierre-Noël EFACAP Nord Cap-Haitien(43934043/37824507) 31.-Profilien pharès cp :efacap lacoma. Tel:40105400 32.- Nom:Fulgence prenom:paulin fonction:professeur de sciences sociales EFACAP de Ouanaminthe Telephone:33381898 33..-Guersony MORINO directeur de l'EFACAP de l'Asile. Tel :......? 34.-.... ....?

*Gwoup B* : Lis pèsonèl *Lekòl nasyonal* k ap siyen petisyon pou egzije Leta ayisyen peye depi 1e jou nan chak mwa pou evite yon kanpe travay jeneralize jiskaske salè mwa travay la rive nan men travayè edikasyon yo. 1) .....?

*Gwoup C* : Lis *pèsonèl Lise* k ap siyen petisyon pou egzije Leta ayisyen peye depi 1e jou nan chak mwa pou evite yon kanpe travay jeneralize jiskaske salè mwa travay la rive nan men travayè edikasyon yo. 1) Jean Jacques Joanes,pwofesè lycée Jean Marie de Lamennais,saint-Louis du Nord. Tel :3716 8058 2)....?

*Gwoup D* : Lis *pèsonèl administratif MENFP* k ap siyen petisyon pou egzije Leta ayisyen peye depi 1e jou nan chak mwa pou evite yon kanpe travay jeneralize jiskaske salè mwa travay la rive nan men travayè edikasyon yo. 1) .....? Kiyès k ap mete non l nan lis sourit ki pou pote klòch la al mete nan kou chat la. *Pou EFACAP; nou gen 30 moun sou 214 = 14,01% moun ki sou panèl la! An n vanse* ! Gen espwa pou Ayiti! Dimanch 24 Oktòb 2021 @4è30 nan apremidi

Syndicats REFERANS_RENED'H_...    Contacter l'auteur de la pétition

En signant, j'autorise Syndicats REFERANS_RENED'H_... à transmettre les informations que je fournis sur ce formulaire aux personnes ayant un pouvoir de décision sur cette question.