Please help to save Hotkiss, Switzerland wants to kill her !

Hotkiss a one year old female American Staffordshire terrier is being hold by the veterinary city council of Fribourg in Switzerland since September 6th 2013. A nice and kindle dog that never bite anybody, who is defined as a dangerous dog by the city council. Hotkiss is scared of unknown men since a assault in march. Hotkiss was on a training plan for the passage of the behavior test. She never have shows a little aggressivity against the members of her family, she just scared to be assault by strangers.

Her owner’s, a couple with a daughter of 3 years old, a baby will join the family soon and three others dog who are waiting for their friend. The veterinary services estimate the euthanized is possible even know that she never bite anyone. Retired from her owner’s by force and without consent. Let’s help Hotkiss to found back her loving home as fast as possible. She’s very sad over there. She don’t deserve to be killed as her only crime fear. Help us to make her come back, she a part of the family. We don’t accept the idea of loosing her. PLEASE SIGN THE PETITION.

Hotkiss chienne américan staffordshire terrier âgée de 1 an séquestrée par le service cantonal vétérinaire fribourgeois le 6 septembre 2013. Chienne très douce et gentille qui n'a mordu personne, qui est décrite par le service cantonal comme dangereuse . Hotkiss craint les hommes inconnus depuis une agression subi en mars dernier. Hotkiss suivait des cours d'éducation en vue du passage du test comportemental . Elle n' a jamais fait preuve d'agressivité envers les membres de sa famille, a juste peur du mal que les inconnus puisse lui faire.
Ses propriétaires, un couple avec une petite fille de 3 ans, un bébé qui va arriver très prochainement ainsi que 3 de ses petits compagnons à 4 pattes l 'attendent avec impatience. Le service vétérinaire estime que l'euthanasie serait une possibilité sachant qu'elle n'a mordu personne . Retirée de chez ses maîtres par la force, et sans leur consentement. Aidons la jeune Hotkiss à retrouver le bonheur auprès de ses maîtres le plus vite possible. Elle est malheureuse en ce moment. Elle ne mérite pas de mourir et être condamnée quand son seul crime est la peur et qu'elle n'a mordu personne . Aidez-nous à la faire revenir chez nous, elle fait partie de la famille à part entière . Nous sommes très malheureux sans elle et ne supportons pas l'idée de la perdre! SVP aidez nous en signant la pétition