Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#176

2015-06-17 14:44

Ik ben oud genoeg om zelf te beslissen , andere actievoerders moeten dat in mijn naam niet doen, temeer daar ik al mijn gans leven in Zaventem woon 64jr) en ik nog nooit last gehad heb met het eventuele lawaai van vliegtuigen.

Visiteur

#177

2015-06-17 14:57

Ik werkte 25 jaar voor Sabena.

Visiteur

#178

2015-06-17 15:45

kzen tachteg joar altaid in zovetom gewoind kan gie schooi vloms nooit giene last gad en na za innige kloefers uile hee komme mooi

annick

#179

2015-06-17 17:26

De luchthaven is de motor van onze vlaams brabantse en brusselse economie. Ik heb reeds de verhuis van DHL mogen mee maken ondermeer door de actiegroepen en de onwil van de politiekers om er tegen in te gaan,  laat staan dat er nog meer beperkingen worden opgelegd.  De meesten zijn hier komen wonen toen de luchthaven er al stond. Het kan niet zijn dat leden van de actiegroepen tegen luchthavenlawaai hier bewust komen wonen om daarna te eisen dat er beperkingen worden geheven zoals bv op de nachtvluchten en dat onze politiekers daar nog aan toe geven ook ....  Als zoals vroeger zou gevlogen worden volgens de heersende wind zou het al veel veiliger en zonder willekeur zijn hoe men land en op stijgt.  Aan degenen die last hebben van lawaai of wat dan ook, het staat u steeds vrij om 40 km verderop te gaan wonen... Geboren en wonend op  10 km van de luchthaven en werkend op de cargo !!


Visiteur

#180

2015-06-17 17:34

Ik woon en werk in zaventem. Als je hier woont komt er een vliegtuig overvliegen. I like it

Visiteur

#181

2015-06-17 18:47

Als ex werknemer van dhl en inwoner van erps-kwerps vind ik het actieplan tegen de luchthaven er zwaar over!

Visiteur

#182

2015-06-17 20:18

De luchthaven is een spil in onze economie en heel belangrijk voor personen en vrachtvervoer in Europa , de klagers hebben ongelijk de luchthaven was er voor zij er gingen wonen dan weet je waar je aan toe bent

Visiteur

#183

2015-06-17 21:56

Omdat de luchthaven moet blijven waar ze nu is en dat alles moet blijven Zoals het al vele jaren is

Visiteur

#184

2015-06-17 22:23

Proficiat aan de initiatiefnemers.

Visiteur

#185

2015-06-18 06:00

Het hart van Europa zonder luchthaven... hallo?!?! Bovendien de werkgever voor duizenden mensen en in stijgende lijn. Die zagers en klagers moeten definitief gestopt worden. Echte Zaventemmenaars hoor je absoluut niet klagen hoor.. die zijn trots op hun luchthaven!! Verhuizen die luchthaven?.. no way.. ik denk het nie... die vlieger gaat nie op!

Visiteur

#186

2015-06-18 09:35

Ik ben al + 22 jaar werkzaam op Brussels Airport (cargo). Ik ben van mening dat mensen die in Zaventem en omstreken van de luchthaven komen wonen,op voorhand wel weten dat die luchthaven er is. Men dient niets eerst in de omstreken van de luchthaven te komen wonen, en dan klagen over het lawaai enz. Er zijn duizenden anderen die geen last hebben van de luchthaven of zijn activiteiten. Meer nog : er zijn meerdere tiental duizenden mensen die hun dagelijks brood verdienen met de luchthaven.
Ik vraag me dan af met welk transportmiddel deze protestvoerders op vakantie gaan. Of blijven die allemaal thuis ? Om het even welk transportmiddel er gebruikt wordt, er zal altijd wel iemand zijn die er last van heeft, is het niet van het geluid, dan van iets anders.
In welke hypocritische maatschappij leven wij de dag van vandaag ? Er is absoluut totaal geen verdraagzaamheid meer.
En waar moet de luchthaven dan heen ? Ergens anders waar andere bewoners dan opnieuw zullen klagen ?
Onze politici zouden daar beter eens werk van maken, om al deze protestacties een halt toe te roepen, of het nu over de luchthaven gaat of iets anders, de protestgroepen groeien sneller dan paddenstoelen uit de grond. Hebben deze protest mensen eigenlijk geen werk te doen ? Of staan die allemaal aan de werkloosheid of ziekenzorg, dat men zo veel tijd heft zich met dergelijke zaken in te laten ?

Visiteur

#187

2015-06-18 16:24

waarom de luchthaven verplaatsen ,daar waar zovelen een job hebben? Zijn er nog niet genoeg werklozen???

Visiteur

#188

2015-06-18 18:11

De Belgische economie zal bij een verandering er sterk onder lijden, waardoor uiteindelijk iedereen, ook armere gezinnen er onder zullen lijden. Meer belastingen en geen werk meer. Beleefde groeten.

Visiteur

#189

2015-06-20 09:14

Ga in het geheel niet akkoord met actiegroepen tegen luchthaven Zaventem. te meer daar de gemeente van Wezembeek-Oppem JAARLIJKS 10.000 euro subsidies geeft aan de actiegroep van Wezembeek-Opem en Kraainem. In dit bedrag zitten ook belastingsgelden in van alle inwoners van de gemeenten, die absoluut niet akkoord gaan met de acties tegen de luchthaven. Belastingsgelden dienen hoegenaamd niet om zulke projecten te steunen...

Visiteur

#190

2015-06-20 22:20

Het idee is goed: goed dicht bij de luchthaven gaan wonen - dat is daar zeer goedkoop - wat profiteren van tegemoetkomingen voor geluiddempend glas en andere isolatie - dan goed mee protesteren om de luchthaven te laten verhuizen - de woning is dan het dubbele waard - goed geboerd noemen ze dat.

Visiteur

#191

2015-06-21 09:44

Omdat Brussels Airport moet blijven. Punt.

Visiteur

#192 Re:

2015-06-21 18:23

#10: -  

 Goedkope reactie

vanfrnoot41

#193

2015-06-22 08:36

Mijn kinderen hebben te maken met de luchthaven.  Dochter en schoonzoon werken op de brucargo en zoon vliegt regelmatig voor zijn werk.

Vraag gaan de tegenstanders niet op reis met het vliegtuig.  Het probleem verleggen is geen oplossing er moet ergens toch gevolgen worden.

Hebben de tegenstanders al eens gedacht en de werkgelegenheid en kosten van infrastructuur voor een andere luchthaven.

 

Groeten 


Visiteur

#194

2015-06-23 14:38

omdat het steeds de inwijkelingen en zij die er feitelijk nog ver van weg wonen die het hardste klagen terwijl je van de reeds lange jaren inwoners nooit iets hoort, het stoort ons en hen niet dus!!! ...'t is toch opvallend,maaaaaar als ze op vakantie moeten vertrekken of een pakske sturen of ontvangen ....dan zijn ze blij dat het vliegtuigske langs komt ze!!!.... :-/ de tweezakken !!!...


Visiteur

#195

2015-06-25 00:24

omdat ik vind da de luchthave hier al langer is dan ik leef. dan moest ik maar eirgens anders gaan wonen. en nooit meer het vliegtuig nemen. ik vind de mensen dat de luchthaven weg wille dat die nooit meer mogen vliegen. .. zirgeireirgens anders moeten gaan wonen en zeker niet in de direct omgeveing van een luchthaven

Visiteur

#196

2015-06-26 14:40

Werkzaam op de luchthaven.
Laat mensen die wisten dat er een luchthaven was voor ze er kwamen wonen niet spleen met mijn bron van inkomsten.

Visiteur

#197

2015-06-28 07:11

Griot geworden met de vliegtuigen Zaventem en ik heb er jaren gewerkt
Nu woon ik in de bergen maar kan het toch niet laten eens omhoog te kijken als er eentje overvliegt. He ja idioten van alle actiegroepen, zelfs in de Franse alpen hoor je wel al eens een vlieger. Wij hebben dan nog eens het plezier dat het Frans leger hier jaarlijks oefeningen houden met hun straaljagers en in de winter dagelijks
helikopters om gewonde skiërs van de
pisten te halen

Visiteur

#198

2015-06-28 14:52

Ben hier opgegroeid en is een onderdeel van mijn leven

Visiteur

#199

2015-06-28 15:15

De luchthaven moet gewoon in Zaventem blijven!

Visiteur

#200

2015-06-28 15:26

Omdat ik die jankers beu ben die onze welvaart kapot maken