Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#201

2015-06-28 16:32

Ik heb altijd in Zaventem gewoond, al 34 jaar en de vliegtuigen storen mij niet! Hoewel ik kort bij de luchthaven woon en ze zie en hoor opstijgen en met momenten ze boven mijn straat zie landen, dat je ze bij wijze van spreken bijna kan aanraken. Zelfs mijn dochter van 4jaar vind het super en word 's nachts niet wakker van de geluiden van de vliegtuigen! Dus van mij mag alles blijven zoals het is en dat de mensen die klagen dan maar ergens anders gaan wonen!

Visiteur

#202

2015-06-28 17:17

Omdat de luchthaven moet blijven. De economische spil van onze omgeving. Er is veel meer en ander nachtlawaai dan dit waar niemand iets kan aan doen.

Visiteur

#203

2015-06-28 17:26

Hoezo nachtlimieten?   Ik ben nooit vragende partij geweest om nachtlimiten in te stellen,   weg ermee.


Visiteur

#204

2015-06-28 20:18

De luchthaven ligt als het ware in mijn tuin en heb er absoluut geen geluidshinder van, woon al 53jaar in zaventem en zou moeten sterk zoeken naar een negatief punt, dus luchthaven is en blijft van zaventem!

Visiteur

#205

2015-06-29 06:55

umdat dat nhet hoge tijd wordt dat er eens gereageerd wordt op deze zure mensen die een ander het leven moeilijk maken , klagen en zagen, teveel lawaai, teveel dit en dat, dat ze verdomd eens beginnen met meer te werken , dan zijn ze moe en gaan ze zo rap niet wakker worden.
altijd klagen over pietluttigheden , de hond van de buren blaft te veel, er wordt te hard gereden in de straat, dat ze eerst beginnen met naar hun eigen te kijken voor dat ze beginnen te zagen en klagen over een ander.

Visiteur

#206

2015-06-29 08:30

30 jaar in Zaventem gewoond van 1978 tot en met 2007, mijn hele jeugd doorgebracht, op de luchthaven gewerkt, en steeds geslapen als een roos. Laat de luchthaven waar ze is, het is al erg genoeg dat nog meer mensen hun job moeten verliezen!

Visiteur

#207

2015-06-29 09:45

als overtuigd tegenstander van onverdraagzame egoisten ea ongeregeld

Visiteur

#208

2015-06-29 11:28

Omdat de luchthaven van zaventem een grote bron van arbeidsplaatsen is
En de klagers daar goedkope bouwgrond gekocht hebben wetende dat er een luchthaven was en dus geen reden hebben om te klagen en nog maar is duizenden arbeidsplaatsen op het spel te zetten
Ze hebben al dhl weggepest nu is het wel genoeg zeker

Visiteur

#209

2015-06-29 11:29

Eerst was de luchthaven ,uit zelf gewin hebben mensen zeer goedkope grond gekocht en bebouwd wetend dat de luchthaven er was!werk gelegenheid voor duizenden mensen in alle sectoren,en voor enkelingen zou de luchthaven moeten verhuizen,nee dat zij verhuizen ,ze wisten het op voorhand!en wie er om langs is komen wonen ,wist ook waar zij aan begonnen!!!en anders alle treinstations weg,alle havens weg,alle autostrade weg,alle stadsparken weg,alle groot warenhuizen weg!Waar staan we dan???geen werk ,armoede ,een dode samenleving!!!Voor een paar zuur pruimen ,nogmaals DAT ZIJ VERHUIZEN.

Visiteur

#210

2015-06-29 12:57

De luchthaven bestaat langer dan de oudste klager. Zij hebben er zelf voor gekozen om daar te komen wonen.

Visiteur

#211

2015-06-29 13:08

Het moet eens gedaan zijn met de verzuurde mensenen hun protesten om alles en nog wat en zo zonder schaamte met mensen hun job toekomst en gezin spelen (het zou jou man,vrouw,zoon dochter maar weer zijn die er werkt en zo hun eigen droom proberen waar te maken De luchthaven was er voor de mensen er gingen naast wonen. Dus je wist waar je aan begon toen je er wilde gaan wonen. Niemand heeft die mensen verplicht om naast zaventem te gaan wonen en niemand zal je tegen houden moest je ergens anders gaan wonen!!!!

Visiteur

#212

2015-06-29 14:01

Omdat ikzelf op de luchthaven werk en mijn job niet wil verliezen

Visiteur

#213

2015-06-29 15:05

Werk op de luchthaven, en die is er al langer dan degenen die er komen wonen, en dan klagen over de geluidshinder!

Visiteur

#214

2015-06-29 15:12

Omdat de luchthaven moet blijven, wegens de job's en de economie hier in regio .


Visiteur

#215

2015-06-29 18:25

Super dat dit georganiseerd werd!!!!

Visiteur

#216

2015-06-29 19:03

De luchthaven was er eerst,vroeger heeft men nooit geklaagd, zelfs niet als er nog de luidruchtige Caravel lande. Als deze rijke graag rustig wonen dan moeten ze naar de ardennen verhuizen maar moeten dan ook meer km rijden met hun peperdure wagens. Wat gaat ervoor, de werkgelegenheid en economie of de rijke die meer geld willen hebben uit onnozel geklaag en een advocaat die tracht miljonair te worden door dit ?

Visiteur

#217

2015-06-29 21:00

In de eerste plaats voor de werkgelegenheid. En dan voor de uitstraling dat onze luchthaven heeft.

Visiteur

#218

2015-06-30 02:00

Noem 1 ding dat geen lawaai maakt, wat gaat het volgende zijn waar ze over gaan zeuren, de bomen die te veel lawaai maken door de wind, of donder en bliksem wat gaan ze daar aan veranderen. Zaventem= de trots van Belgie toch, waar zouden ze staan zonder de luchthaven, denk nergens, geen vakantievervoer meer,geen werk, pakjesdienst...enz,enz.Gewoon alles moet blijven zoals 't is. Geen gezeur. En zeurpieten, pak anders u valiezen en vertrek....ma dan zonder een vliegtuig.


Visiteur

#219

2015-07-02 12:34

De luchthaven bestaat al heel lang, geeft heel wat mensen een job. Laat de mensen die er bouwden en een woning kochten minder dan 20 jaar geleden gewoon verhuizen. Zij wisten dat ze de grond/woning goedkoper konden kopen omdat dit vlak tegen de luchthaven was gelegen. Ik pleit voor de werkgelegenheid van alle mensen die op de luchthaven en/of voor de toeleveringsbedrijven werken.

Visiteur

#220

2015-07-02 12:58

Mijn vraag wie waas eerst?! De Luchtaven of de Bewoners die Klagen? denk aan Economische tijden, Toekomst voor anderen , Central Europa bij Brussel , Door zulke mensen gaat de Belgische Economie naar de kl..ten ... Verhuisd zelf zou ik zeggen ...

Visiteur

#221

2015-07-02 15:16

Enkel de mensen die vòòr 1940 in Zaventem woonden hebben recht van klagen al de anderen: Z W I J G E N O F V E R H U I Z E N !!!!!!!

Visiteur

#222

2015-07-03 05:32

De luchthaven is een grote economische motor van deze regio. Zelf woon ik er vlakbij en heb geen last van lawaai. Als je hier dichtbij komt wonen moet je rekening houden met wat er in de buurt is. Als je aan de spoorweg gaat wonen vraag je ook niet om het spoor te verplaatsen en als he rust en kalmte wilt moet je op het platteland gaan wonen. De woningen van de mensen die klagen kunnen beschikbaar gesteld worden aan mensen die op de luchthaven werken wat zorgt voor minder files, meer economische groei, minder loonkost aan de wg en de klagers kunnen in een rustigere omgeving gaan wonen = meerdere problemen opgelost. Nu aan de regering om hier werk van te maken!

Visiteur

#223

2015-07-03 12:08

Zelf op de luchthaven gewerkt (10 jaar) en ik hou van het geluid van een vliegtuig, vind het heel tof dat boven mijn hoofd te horen, ben ook opgegroeid met vliegtuigen (familie die op luchthaven werkte, vriendjes en vrienden) en mijn absolute favoriet zijn onze C130's. Het is hypocriet om wel te willen vliegen naar je vakantiebestemming of voor je job maar ze verder niet te willen horen. En er zijn regio's in Belgie die geld zouden geven om een luchthaven (en de bijkomende jobs) ingeplant te hebben.
Fan nr 1

#224 Re:

2015-07-03 12:09

#206: -  

 Groot gelijk heb je!


Visiteur

#225

2015-07-04 18:57

Ik woon in Zaventem, lawaai van treinen,moto's, auto's,schreeuwende kinderen,blaffende honden,enz , daar klaagt niemand over...Tewerkstelling is belangrijk en tenslotte, de klagers kwamen meestalhier wonen, wetende dat er een luchthaven was..