Pour que bungie nous laisse le balais perdu

Dear Bungie, First of all thank you very much for created that fantastic game. I'm from France and I'm in a Facebook's group call "Destiny France Xbox".

Great group we are around more than 6000 fans people of your fantastic game. This petition ( attached with this email) has been created from the group in order to inform Bungie we want to keep the broom lost (sparrow) at the end of the event of the feast of lost souls.

Someone from the group had launched the idea of ​​this petition and seeing the number of people disappointed messages by topic, so we decided to create it. So our message to Bungie: Can you please leave this wonderful sparrow after that event because we want to enjoy more of that new sparrow. Thanks very much for you understanding. Keep your great creativity for that great game.

Kind regards

Destiny France Xbox

cette pétition a été créée dans le but de faire savoir à bungie que nous voulons garder le balais perdu (passereau) à la fin de l'évent de la fête des âmes perdues.

Quelqu'un avait lancé l'idée de cette pétition et en voyant le nombre de messages de personnes désappointées par le sujet, j'ai donc décidé de la créer.

Donc notre message pour bungie : laisser nous ce formidable passereau qu'on ai au moins quelque chose d'utile à la fin de l'évent.