Stop met Haat en discriminatie en "Laten we samen leven beschermen"

Londerzeel, gemeente, stad, gezellig dorp waar iedereen respectvol aan de schouders wrijft. Helaas is hetzelfdeleven niet naar ieders wens en deze zelfde kleine wereld die vaak van buitenaf komt, organisert zich om onenigheid te creëren door zich op apparaten te richten.

Modus operandi: propaganda, manipulatie, nepnieuws, intimidatie, discriminatie.

De rode lijn deze vrijdag 11 september bij de uitgang van de scholen overschreden, elf kinderen werden op het station meegenomen in een uitkijkpost door een bende alcoholische volwassenen die de openbare orde kwamen verstorets onder de passieve wendendekel to hikvri bee station gekozen ambtenaar in Londerzeel lid van de NVA op doorreis was ten tijde van de gebeurtenissen. Ze moest waarschijnlijk de trein nemen.

De politie heeft een ernstige fout begaan die een gevoel van straffeloosheid achterlaat bij deze volwassenen die verschillende misdrijven hebben gepleegd: georganiseerde bendehereniging + verstoring van de openbare orde, aanrandingen, hatingen vanigarding…

Aan de andere kant was de politie proactief tegenover de schoolkinderen die geboeid waren en teruggebracht naar het politiebureau illico presto rugzak! (bekend als gebeurt altijd uit het zicht bij het naderen van de steegjes)

Laat ze ons hun 2 normen uitleggen en stop met ons leugens te vertellen, er is geen misdaad of wetteloze zone met een punt van deal, omdat ze willen dat we geloven in elf schoonheid gemeenschap.

Het gemeentebestuur zou moeten nemen om ervoor te zorgen dat dit incidenten snel eindigen voordat er zich een tragedie voordoet, het zou ook moeten luisteren naar de inwoners van de verschillende apparaten in een plaats van te herntrieuwestre nei ne degen verewestre door degen door nee dooren dooren doorenwestre ne degian dooren door samen.

We vragen om gehoord te worden!

Laten we samen deze petitie ondertekenen!

En signant, j'autorise Rachid Fares à remettre ma signature à ceux qui ont le pouvoir en la matière.